شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۷

نذر جابه جایی رایگان مسافر به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی توسط تاکسیران قزوینی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از نذر جابه جایی مسافر (تاکسی صلواتی) توسط تاکسیران قزوینی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا افزود: آقای نقی جمالی تاکسیران و مسئول خط ولی عصر به میدان حسن پور، مجتمع ادارات در روز تاسوعا و عاشورای حسینی بنا به عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)به طور رایگان به جابه جایی شهروندان و عزاداران حسینی پرداخت.

 

وی ادامه داد: لازم به ذکر است این تاکسیران شریف که از ایثارگران و آزادگان سرافراز 8 سال دفاع مقدس نیز می باشد، در هنگام واقعۀ سیل در سیستان و بلوچستان، در اقدامی ارزشمند، کارکرد یک روز خود را به هموطنان سیل زده اختصاص داده بود.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین که سمبل امانتداری و پاکدستی بوده و از آنان به عنوان سفیران فرهنگی شهر یاد می شود، همواره در امور فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی در شهر پیشقدم هستند که از جمله این اقدامات می توان به جمع آوری کمک برای هموطنان سیل زده و زلزله زده، پویش نذر اهدای خون در هنگام فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و برپایی مراسم یادبود سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط