سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

تاکسی های قزوین نونوار می شوند:

تاکسی سورن پلاس وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ورود تاکسی سورن پلاس به چرخه ناوگان تاکسیرانی قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک کشور در آذر سال گذشته مبنی بر معرفی خودروی سورن پلاس به عنوان جایگزین تاکسی های فرسوده، نخستین نمونه این خودرو وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین شد.

 

وی ادامه داد: با معرفی خودروی سورن پلاس،تعدادی از مالکین تاکسی های فرسوده در سامانه نوسازی ثبت نام کردند که نخستین نمونه این تاکسی پس از تحویل به مالک آن وارد ناوگان تاکسیرانی قزوین شد و به زودی سایر خودروهای ثبت نام شده نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

وثوق نیا یادآور شد: خودروی سورن پلاس دوگانه‌سوز با مجهز بودن به موتور EF7، داشتن استاندارد آلایندگی یورو 5، برخورداری از استحکام، ایمنی، کیفیت و زیبایی بالاتر، گزینه بسیار مناسبی برای ورود به ناوگان تاکسیرانی قزوین است.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: از مهم ترین اهداف طرح نوسازی تاکسی و جایگزینی خودروهای سورن پلاس می توان به کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلودگی هوا، ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل و ایمنی و رفاه شهروندان، بهبود سیمای بصری شهری، افزایش ضریب ایمنی تاکسی ها، کاهش سن ناوگان تاکسیرانی قزوین اشاره کرد.

 

وثوق نیا در خاتمه گفت: در حال حاضر، سامانه نوسازی تاکسی همچنان فعال بوده و متقاضیان جهت آگاهی از شرایط دریافت خودروی سورن پلاس، ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانند به واحد نوسازی سازمان تاکسیرانی مراجعه و یا با شماره تلفن 33848 داخلی 201 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط