سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵

وثوق نیا:

با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان در ناوگان تاکسیرانی برخورد قانونی خواهد شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برخورد قانونی با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان در ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان و به ویژه تاکسیرانان خدوم و زحمتکش افزود: با توجه به این که رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همگان واجب و مطابق قانون، تظاهر به روزه خواری در ملأ عام ممنوع است، خودروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در صورت مشاهده هر گونه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان، اعم از روزه خواری علنی و استعمال دخانیات، مدارک این گونه رانندگان را ضبط و آن ها را به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می نمایند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: رانندگان ناوگان تاکسیرانی قزوین همیشه به تدین،امانتداری و انجام اقدامات ارزشمندی چون: اهدای خون و تاکسی رایگان برای شهروندان در مناسبات مذهبی و کمک به آسیب دیدگان حوادث سیل و زلزله مشهور هستند و تخلف احتمالی معدودی را نمی توان به تمامی آنان تعمیم داد.

 

وی افزود:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه حرمت شکنی احتمالی ماه رمضان در ناوگان تاکسیرانی می توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی 137 و یا شماره تلفن 33848000 داخلي 608 و يا سامانه پیامکی 30007133 در میان بگذارند

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط