چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

وثوق نیا:

رانندگان تاکسی و حمل بار درون شهری از خدمات ایساکو کارت بهره مند می شوند

وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از تسهیلات ایساکو کارت برای خرید محصولات و یا استفاده از تعمیرکاران نمایندگی ایساکو ویژه رانندگان تاکسی و حمل بار دورن شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛وثوق نیا افزود: برابر تفاهم صورت گرفته رانندگان محترم بار و مسافر درون شهری قزوین می توانند با دریافت ایساکو کارت از اعتبار 5 تا 120 میلیون تومان با امکان بازپرداخت حداکثر تا شش ماه و دوره تنفس سه ماهه بهره مند گردند.

 

وی ادامه داد: اعتبار مذکور صرفاً جهت خرید محصولات ایساکو و یا استفاده از شبکه تعمیرکاران نمایندگی ایساکو (شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو) در سراسر کشور می باشد.

 

وثوق نیا تصریح کرد: رانندگان محترم جهت بهره مندی از خدمات مذکور باید نزد بانک رسالت افتتاح حساب نموده و اعتبار سنجی در سایت مرآت را انجام داده باشند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: رانندگان محترمی که تمایل به استفاده از خدمات مذکور را دارند، می توانند تا پایان هفته جاری عدد 1 را به شماره 30008464 ارسال نمایند تا با حضور نماینده بانک رسالت در سازمان،مراحل افتتاح حساب و اعتبارسنجی در محل سازمان انجام پذیرد.

 

وی در خاتمه افزود:بدیهی است بعد از تاریخ مذکور نیز رانندگان می توانند به صورت انفرادی مراحل افتتاح حساب و اعتبارسنجی مرآت و اخذ ایساکو کارت را انجام دهند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط