شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

وثوق نیا:

دورۀ آموزشی «حل تعارض و افزایش تفاهم در خانواده» ویژه رانندگان تاکسی برگزار شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی «حل تعارض و افزایش تفاهم در خانواده» ویژه رانندگان تاکسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین،محمد رضا وثوق نیا با اعلام این خبر افزود: به منظور تحکیم بنیان های خانواده و افزایش تفاهم زوجین در این نهاد مقدس،دوره آموزشی «حل تعارض و افزایش تفاهم در خانواده»ویژه رانندگان تاکسی و خانواده های آنان توسط حوزه معاونت برنامه ریزی سازمان تاکسیرانی در  سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

 

وی اضافه کرد:در این کارگروه آموزشی مطالب آموزشی سودمندی با موضوعاتی چون تمرینات علمی و کاربردی برای هنر گفتگو، آموزش حل تعارض و تعامل بین زوجین، برقراری روابط سالم و پایدار، شناسایی و رفع خطاهای ذهن در روابط خانوادگی توسط مدرس مربوطه بیان گردید.

 

وثوق نیا تصریح کرد: نهاد مقدّس خانواده،رکن بنیادین اجتماع بشری است و شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، داشتن خانواده ای سالم و پویاست،از همین رو خداوند متعال در قرآن کریم بخش مهمی از آیات را به تنظیم و تعدیل روابط اعضای خانواده، حقوق و وظایف همسران و فرزندان اختصاص داده است.

 

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: با توجه به اهمیت نهاد خانواده و با توجه به این که تاکسیرانان به دلیل نقش آفرینی ارزنده در اجتماع، جزو سرمایه های شهر محسوب می شوند و به عنوان سفیران فرهنگی جامعه لقب یافته اند، برگزاری این گونه دوره های آموزشی به طور مداوم و پیوسته برای این خانواده بزرگ در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط