سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

عرشیان خبر داد:

آغاز تمدید اعتبار مجوز فعالیت ناوگان مسافر و بار درون‌شهری

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز تمدید اعتبار مجوز فعالیت ناوگان مسافر و بار درون‌شهری (تاکسی‌رانان و وانت‌داران) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به اینکه بهعلت ویروس کرونا پروانه فعالیت رانندگان تاکسی و وانت از پانزدهم اسفند سال گذشته تا 15 اردیبهشت سال جاری بهطور خودکار و رایگان توسط سازمان تاکسیرانی تمدید شده بود، با پایان مهلت تعیین شده، پروانههای فعالیت تمدید نخواهد شد که بر همین اساس لازم است رانندگان تاکسی و وانت با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری جنب میدان ترهبار نسبت به تمدید اعتبار مجوز خود اقدام کنند. 

وی با اشاره به این نکته که برای تمدید اعتبار مجوز فعالیت، داشتن برگه معاینه فنی الزامی است، اظهار کرد: رانندگان ناوگان بار و مسافر شهری قبل از اقدام برای تمدید مجوز فعالیت، حتما باید به مراکز معتبر دریافت معاینه فنی مراجعه و پس از دریافت برگه معاینه فنی، نسبت به تمدید مجوز فعالیت اقدام کنند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین گفت: بر اساس تفاهم به عمل آمده بین سازمان تاکسیرانی و مرکز معاینه فنی شهید رجایی واقع در کمربندی جمهوری اسلامی، تاکسیرانان میتوانند با مراجعه به این مرکز، از تخفیف 50 درصدی بهرهمند شوند.

عرشیان در پایان اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی که لازمه تمدید دفترچه بیمه، تمدید پروانه فعالیت است، از رانندگان ناوگان بار خواهشمندیم هر چه سریعتر نسبت به تمدید مجوز خود اقدام کنند تا بیمه آنها با مشکلی مواجه نشود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط