شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۳

عرشیان:

هفتمین مرحله گندزدایی جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی آغاز شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز هفتمین مرحله ضدعفونی و گندزدایی جایگاه های سی ان جی توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هفتمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی توسط پمپ قوی و تحت فشار آغاز شد و علاوه بر این اقدام، نازل ها، تجهیزات، دستگاه های کارتخوان، سرویس های بهداشتی، محوطه و کلیه سطوحی که شهروندان با آن در تماس هستند روزانه در نوبت کاری توسط بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه ها گندزدایی و میکروب زدایی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور مداوم توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار متصدیان جایگاه های سی ان جی قرار داده می شود، سوختگیری در جایگاه ها فقط از طریق اپراتورها انجام می گیرد و شهروندان مجاز به دست زدن به نازل ها و تجهیزات جایگاه ها نیستند.

عرشیان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه ها به طور کامل ممنوع می باشد که این موضوع مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

عرشیان در خاتمه افزود: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می نمایند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط