جمعه ۱۳۹۹/۰۱/۰۱

عرشیان:

تاکسیرانان قزوینی به پویش مدافعین سلامت پیوستند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پیوستن تعدادی از تاکسیرانان و مسئولین خطوط تاکسیرانی به پویش مدافعین سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: تعدادی از تاکسیرانان و مسئولین خطوط تاکسیرانی با پیوستن به پویش مدافعین سلامت، سازمان تاکسیرانی را در بسته بندی اقلام بهداشتی که برای مقابله با ویروس کرونا بین تاکسیرانان توزیع می شود یاری کردند.

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی توزیع پنج هزار بسته بهداشتی یارانه ای، حاوی: دستکش، ماسک و اسپری ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان را در دستور کار خود قرار داده است. توزیع این بسته ها از روز 28 اسفند سال 1398 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در تعاونی مصرف شهرداری قزوین، واقع در چهارراه ولیعصر، توقفگاه سابق اتوبوسرانی ادامه خواهد یافت.

عرشیان تصریح کرد: تاکسیرانان در تعطیلات نوروزی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر می توانند برای دریافت این اقلام یارانه ای به تعاونی مصرف شهرداری مراجعه نمایند.  

وی در خاتمه افزود:امید است با همکاری با یکدیگر، عمل به توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن بر ویروس کرونا غلبه نموده و سلامتی را به جامعه بازگردانیم.
پایان پیام

تصاویر مرتبط