پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۹

عرشیان:

توزیع بسته های یارانه ای حاوی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان آغاز شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز توزیع بسته های یارانه ای حاوی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی رانندگان تاکسی، توزیع بسته های اقلام بهداشتی یارانه ای، حاوی: ماسک طبی، دستکش و مایع ضدعفونی کننده از 28 اسفند ماه سال جاری بین تاکسیرانان آغاز گردید که روند توزیع این اقلام تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.  

وی اظهار داشت: اقلام یارانه ای بهداشتی در تعاونی مصرف شهرداری واقع در چهارراه ولیعصر، توقفگاه  اتوبوسرانی سابق توزیع می گردد و تاکسیرانان در ایام تعطیلات نوروز (به جز جمعه ها) نیز می توانند از ساعت 9 تا 12 به این مکان مراجعه نموده و این بسته های یارانه ای را تحویل بگیرند.

عرشیان تصریح کرد: این بسته ها به تعداد رانندگان ناوگان تاکسیرانی (5 هزار نفر) تهیه شده و در حال حاضر روزانه به طور میانگین بین 200 تا 300 تاکسیران برای دریافت این بسته ها به تعاونی مصرف شهرداری مراجعه می نمایند.

وی در خاتمه افزود: امیدواریم با این اقدامات، در حفظ سلامتی تاکسیرانان و شهروندان گام کوچکی برداریم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط