شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۴

عرشیان:

یک تیم ثابت و دو تیم سیار به طور روزانه تاکسی های ناوگان تاکسیرانی را ضدعفونی و میکروب زدایی می کند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی های ناوگان تاکسیرانی توسط یک تیم ثابت و دو تیم سیار به طور روزانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی تاکسیرانان و شهروندان، دو تیم سیار و یک تیم ثابت به طور روزانه تاکسی های خطی و گردشی را ضدعفونی و میکروب زدایی می کنند.

وی اظهار داشت: تیم ثابت سازمان تاکسیرانی در محوطه تعمیرگاه سابق اتوبوسرانی واقع در چهارراه ولیعصر مستقر است و به طور میانگین روزانه 80 دستگاه تاکسی را در این مکان مورد ضدعفونی و میکروب زدایی قرار می دهد.

عرشیان تصریح کرد: دو تیم سیار سازمان تاکسیرانی نیز با سرکشی به خطوط و ایستگاه های تاکسی، روزانه در حدود 50 دستگاه تاکسی را ضدعفونی و میکروب زدایی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های سیار سازمان تاکسیرانی مجهز به یک دستگاه دماسنج لیزری می باشند و علاوه بر ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی ها، میزان دمای بدن تاکسیرانان را نیز کنترل می نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه افزود: امید است با اقدامات اینچنینی گامی در جهت سلامتی تاکسیرانان و شهروندان برداریم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط