یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۴

عرشیان:

891 تاکسیران با عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری داشتند

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از همکاری 891 تاکسیران با عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: با توجه به این که در دوره های مختلف انتخابات، تاکسیرانان همکاری نزدیکی در حمل و نقل و جا به جایی مجریان انتخابات و صندوق های رای دارند، در این دوره از انتخابات نیز 891 تاکسیران با عوامل اجرایی انتخابات همکاری نزدیک داشتند.

وی اظهار داشت: یک ماه پیش از برگزاری انتخابات، طی فراخوان گسترده از تاکسیرانانی که مایل به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات بودند ثبت نام به عمل آمد و 891 تاکسیران از طریق ثبت نام اینترنتی در پرتال سازمان تاکسیرانی، ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت، مراجعه به نیروهای گشت و بازرسی تاکسیرانی و مراجعه به سازمان تاکسیرانی آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری انتخابات اعلام کردند.

عرشیان خاطرنشان کرد: این تاکسیرانان یک روز پیش از برگزاری انتخابات با حضور در مکان های تعیین شده (دبیرستان پاسداران، دبیرستان شاهد نرگس در خیابان دستغیب، مدرسۀ مدینه النبی در مینودر، دبیرستان صدرا جنب فرمانداری و شهر اقبالیه به عنوان حومۀ قزوین) حکم مأموریت و شمارۀ صندوق خود را تحویل گرفتند.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات، ۱۵ نفر از پرسنل سازمان تاکسیرانی نیز وظیفه‌ ایجاد هماهنگی بین عوامل اجرایی و رانندگان تاکسی را بر عهده داشتند.

عرشیان در خاتمه افزود: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان و ایفای نقش ارزنده در مناسبت های اجتماعی، از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و علاوه بر این که نمونه امانتداری و پاکدستی در جامعه هستند به درستی و شایستگی عنوان سفیران فرهنگی شهر را نیز از آن خود ساخته اند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط