یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۷

عرشیان:

آغاز نصب کارت شناسایی رانندگان تاکسی بر روی تاکسی های ناوگان سازمان تاکسیرانی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز نصب کارت شناسایی رانندگان تاکسی بر روی تاکسی های ناوگان سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور تکریم شهروندان، نظارت بهتر بر عملکرد تاکسیرانان و افزایش اعتماد عمومی نسبت به رانندگان تاکسی، عملیات نصب کارت شناسایی بر روی 5 خط تاکسیرانی، رزجرد  - قزوین، ولی عصر (عج) دانشگاه، ولی عصر(عج) میدان آزادی، بازار کوثر مینودر، دانشگاه آزاد میدان آزادی، آغاز شده و تا پایان سال جاری بر روی تمام تاکسی های ناوگان سازمان تاکسیرانی نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کارت های شناسایی نام و نام خانوادگی، کد، عکس تاکسیران و شماره سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی و شماره پیامک ارتباط با سازمان درج شده و شهروندانی که نسبت به تاکسیران مورد نظر انتقاد، شکایت و یا پیام تشکر داشته باشند، به راحتی می تواند آن را با سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

عرشیان تصریح کرد: کارت شناسایی راننده و خودرو بر روی داشبورد تاکسی ها نصب می شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد و همه رانندگان موظف به نصب آن می باشند.

وی افزود: با توجه به این که بعضی از مالکین، تاکسی های خود را در اختیار افراد فاقد مجوز قرار می دهند، با نصب کارت شناسایی بر روی تاکسی ها، جلوی این گونه تخلفات گرفته شده و رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سریع تر انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام تلاش مجموعه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان است که امیدواریم در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط