دوشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۱

عرشیان:

سهمیه سوخت به خودروهای شخصی سرویس مدارس دارای مجوز اختصاص می یابد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اختصاص سهمیه سوخت برای خودروهای شخصی سرویس مدارس دارای مجوز از این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: ناوگان سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی، دارای هزار و 600 دستگاه خودروی سرویس مدرسه است که روزانه بیش از 13 هزار دانش آموز را در سطح شهر جا به جا می کنند.

این مسئول ادامه داد: 800 دستگاه از این خودروها را تاکسی های زرد و نارنجی و 800 دستگاه دیگر را خودروهای شخصی تشکیل می دهند که همه آن ها بر اساس دستورالعمل و آئین نامه ابلاغی وزارت کشور دارای مجوز و برچسب از سازمان تاکسیرانی هستند.  

وی اظهار داشت: جهت تخصیص سهمیه سوخت به این ناوگان، از طریق اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و وزارت کشور مقرر شد؛ برای دو ماه آتی، به خودروهای شخصی دوگانه سوز 80 لیتر و خودروهای شخصی تک سوز 120 لیتر سوخت به صورت اعتباری اختصاص یابد و تخصیص این سهمیه مشروط به ثبت نام در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان سرویس دانش آموزی) بوده و پس از احراز صلاحیت ثبت نام کنندگان، هزینه مربوطه در کارت بانکی رانندگان خودروی سرویس مدارس که شماره آن در سامانه سپند ثبت شده، واریز می شود.

عرشیان تصریح کرد: ناوگان سرویس مدارس دانش آموزی دارای 30 پیمانکار دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی است که مراحل ثبت نام رانندگان خودروی سرویس مدارس و بارگذاری اطلاعات خودرویی آنان در سامانه سپند به پایان رسیده و پیگیر اختصاص سهمیه سوخت برای این رانندگان از طریق اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور هستیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: آن دسته از رانندگان خودروهای شخصی دارای مجوز سرویس مدارس که تاکنون برای ثبت مشخصات خود در سامانه سپند اقدام نکرده اند، لازم است هر چه سریع تر به پیمانکار مربوطه مراجعه و اقدام به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات شخصی و خودرویی خود در سامانه سپند نمایند. بدیهی است پس از پایان مهلت تعیین شده، مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط