چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۰۶

عرشیان:

یک و نیم تن گوشت گرم ارزان تر از نرخ بازار بین تاکسیرانان توزیع شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از توزیع یک و نیم تن گوشت گرم ارزان تر از قیمت بازار بین تاکسیرانان و رانندگان خودروهای سرویس مدارس توسط واحد امور رفاهی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که سازمان تاکسیرانی در تلاش است با توزیع بسته های حمایتی شامل ملزومات یدکی خودرو و ارزاق مورد نیاز تاکسیرانان ارزان تر از قیمت بازار، دغدغۀ این صنف زحمتکش و خدوم را مرتفع نماید، یک و نیم تن گوشت گرم گوشت گوساله خورشتی و چرخ کرده به قیمت درب کشتارگاه با بسته بندی ممتاز بین تاکسیرانان و رانندگان سرویس مدارس توزیع شد.

وی اظهار داشت: پس از توزیع این مقدار گوشت که در حدود 30 درصد نسبت به قیمت بازار ارزان تر است، توزیع مرغ و ماهی ارزان قیمت در بین تاکسیرانان در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با اجرای امور رفاهی و حمایتی برای تاکسیرانان، دغدغۀ این صنف شریف و زحمتکش را برطرف نموده و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان بیش از پیش توفیق یابیم.

پایان پیام  

تصاویر مرتبط