شنبه ۱۳۹۸/۰۷/۰۶

عرشیان:

در سالگرد دفاع مقدس، از کارکنان و تاکسیرانان رزمنده، جانباز، ایثارگر و خانواده شهید سازمان تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از کارکنان و تاکسیرانان رزمنده، ایثارگر، جانباز و خانواده شهید سازمان تاکسیرانی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به فرا رسیدن سالگرد 8 سال دفاع مقدس و به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت، در مراسم باشکوهی با حضور فصیحی رامندی (از رزمندگان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر قزوین)، افلاطونی (معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و حقایق پور (مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین)، از کارکنان و تاکسیرانان ایثارگر، جانباز، رزمنده و خانواده شهید سازمان تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد.

وی اظهار داشت: در این مراسم، افلاطونی و حقایق پور درباره 8 سال ایستادگی مردم ایران در مقابل قدرت های استکباری شرق و غرب و دشمن تا بن دندان مسلح سخنرانی ایراد کردند و فصیحی رامندی نیز به عنوان هم رزم سردار دلاور اسلام شهید مهدی زین الدین خاطراتی درباره دوران مقدس و سید آزادگان مرحوم علی اکبر ابوترابی برای حاضرین بیان نمود.

عرشیان ادامه داد: پخش چند کلیپ درباره دفاع مقدس، تقدیم هدایا به تاکسیرانان و کارکنان جانباز، ایثارگر، خانواده شهید و آزاده سازمان تاکسیرانی از جمله برنامه های این مراسم بود و تعدادی از تاکسیرانان نیز به نمایندگی از حاضرین، به بیان خاطرات خود درباره دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل پرداختند.

وی در خاتمه افزود: در ناوگان سازمان تاکسیرانی تعداد 155 ایثارگر، رزمنده، جانباز و خانوادۀ شهید وجود دارد که به طور نمادین و به نمایندگی از آن ها، تعداد 15 نفر از تاکسیرانان و 4 نفر از کارکنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط