پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۱۷

عرشیان:

طرح ساماندهی، انضباط بخشی و روان سازی ترافیک خیابان مولوی تکمیل شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تکمیل طرح ساماندهی، انضباط بخشی و روان سازی ترافیک خیابان مولوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان مبنی بر اجرای طرح ساماندهی، انضباط بخشی و روان سازی ترافیک خیابان مولوی، به منظور حمایت از حقوق شهروندان و کسبه خیابان مولوی، مرحله آغازین این طرح از پنجم خرداد ماه سال جاری توسط سازمان تاکسیرانی با به کارگیری 5 نفر نیروی پلیس محله و یک واحد گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی به اجرا درآمد.

وی اقدامات انجام شده در مرحله آغازین طرح را چنین برشمرد: نصب بنرهای متعدد اطلاع رسانی در خیابان های مولوی، سعدی و امام خمینی، اصلاح تابلوهای ترافیکی خیابان مولوی، اجرای طرح ممنوعیت پارک خودروها در ضلع شرقی خیابان مولوی، ممنوعیت تخلیه و بارگیری خودروهای باری در ساعات اوج ترافیک، تعبیه دو عدد کانکس استقرار پلیس محله ، نصب تابلوهای کارت پارک حاشیه خیابان مولوی از ضلع غرب و استقرار موانع موقت ترافیکی از جمله اقداماتی بود که در مرحله آغازین توسط سازمان تاکسیرانی به اجرا درآمد.

عرشیان در خصوص اقدامات تکمیلی انجام شده در این طرح، ادامه داد: ایجاد مسیر عبور دوچرخه، خط کشی مسیر پارک خودروها در ضلع شرقی خیابان مولوی، استقرار عوامل پارکبان و نصب تابلوهای محدوده بارگیری خودروهای باری ساماندهی شده از جمله اقداماتی است که در مرحله تکمیلی به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، توقف هر گونه خودرو در ضلع شرقی خیابان مولوی ممنوع بوده و توقف در ضلع غربی با استفاده از کارت پارک ممکن می باشد. علاوه بر این، تخلیه و بارگیری خودروهای باری نیز در ساعات اوج ترافیک در خیابان مولوی ممنوع بوده و تنها خودروهای باری ساماندهی شده که دارای برچسب طرح ساماندهی هستند، مجاز به تخلیه و بارگیری در جایگاه های تعیین شده می باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از حقوق شهروندان، ساکنین و کسبه خیابان مولوی انجام گرفته و موجب تسهیل در تردد سواره شهروندان و کسبه و تسهیل در تردد خودروهای خدمات رسان، مانند خودروی آتش نشانی و اورژانس در مقابله با حوادث احتمالی در خیابان مولوی خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: در اجرای طرح انضباط بخشی، ساماندهی و روان سازی ترافیک خیابان مولوی، حوزه حراست شهرداری قزوین، شهرداری منطقه 1، پلیس راهور و سازمان های حمل و نقل و ترفیک و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قزوین همکاری دارند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط