سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۰۸

عرشیان:

تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تمدید مجوز تاکسیرانان از طریق دفتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در راستای تحقق اصل  44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی و چابک سازی سازمان، تمام امور مربوط به تمدید مجوز تاکسیرانان با ایجاد زیرساخت های لازم الکترونیکی به دفتر پیشخوان دولت واگذار گردیده و طبق دسترسی تعریف شده و مدیریت و نظارت عالی سازمان تاکسیرانی صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود و نیازی به مراجعه تاکسیرانان به سازمان تاکسیرانی نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکسیرانان با در دست داشتن مدارک لازم، می توانند برای انجام امور مربوط به تمدید مجوز به دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری، جنب میدان تره بار و بانک تجارت مراجعه نمایند.

وی با بیان این که در مراجعه به دفتر پیشخوان نیازی به پرداخت هزینه اضافی توسط تاکسیرانان نیست، اظهار کرد: هزینه هایی که تاکسیرانان باید در هنگام تمدید مجوز پرداخت کنند، همان مبلغی است که به تصویب شورای شهر رسیده و دفتر پیشخوان دولت هزینه دیگری به جز مبلغ تعیین شده توسط شورای شهر از تاکسیرانان دریافت نخواهد کرد.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد: گواهی حضور در دوره های آموزشی، گواهی معاینه فنی و گواهی نامه معتبر، از مهم ترین مدارکی است که تاکسیرانان هنگام تمدید مجوز باید به دفتر پیشخوان دولت ارائه نمایند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط