سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۸

عرشیان

از ابتدای شهریورماه مجوز فعالیت تاکسیرانان بدون حضور در دوره های آموزشی تمدید نخواهد شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از لزوم ارائه گواهی حضور در دوره های آموزشی جهت تمدید مجوز فعالیت تاکسیرانان ناوگان سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: با توجه به اهمیت دوره های آموزشی و تاثیر این دوره ها در ارتقای میزان مهارت و دانش تاکسیرانان، از اول شهریور ماه، بدون گواهی حضور در دوره های آموزشی، مجوز فعالیت تاکسیرانان تمدید نخواهد شد.

وی اظهار داشت: در این دوره های آموزشی که به طور هفتگی با همکاری واحد آموزش سازمان تاکسیرانی و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار می شود، تاکسیرانان با موضوعاتی چون استفاده از کپسول آتش نشانی، روش های خاموش کردن آتش، اخلاق حرفه ای، مهارت های رانندگی، آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، ارتباط مناسب با مسافرین و موضوعات مفید و سودمند دیگری که در ارتقای دانش، مهارت و درآمد آنان موثر است، آشنا می شوند.

عرشیان در خصوص روش های ثبت نام در دوره های آموزشی تصریح کرد: تاکسیرانان می توانند از طریق مراجعۀ حضوری به مسئول واحد آموزش سازمان، تماس با شماره 33848 داخلی 108 و ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 30008464 در کلاس های آموزشی ثبت نام کنند.

 وی در خاتمه افزود: تاکسیرانی یک حرفه کاملا تخصصی است و سازمان تاکسیرانی برگزاری دوره های آموزشی را با جدیت در دستور کار خود دارد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط