چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۵

عرشیان:

از اوایل هفته آینده، افزایش نرخ کرایه وسائل نقلیه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری در سال 1398 اجرایی می شود

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه وسائل نقلیه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری در سال 1398 از اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: افزایش نرخ کرایۀ وسائل نقلیه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری در سال 1398، شامل: تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی، خودروهای حمل بار سبک و سنگین درون شهری، پیک موتوری و امداد خودرو از اوایل هفته آینده به صورت رسمی اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش نرخ کرایه­ها، نمایندگان تاکسی های خطی، گردشی و آژانسی می توانند از اوایل هفته آینده برای دریافت برچسب نرخ کرایه به سازمان تاکسیرانی مراجعه نموده و آن را برای رویت شهروندان در شیشۀ جلوی تاکسی نصب نمایند.

عرشیان خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف می­توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی و مسئولین خطوط تاکسیرانی مستقر در سطح شهر و سامانه پیامکی 30007133 و سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) به شماره 33839 به طور 24 ساعته و شبانه روزی در میان گذارند. بدیهی است که گزارش های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
پایان پیام

تصاویر مرتبط