چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۱

عرشیان:

در ایام نوروز بیش از 21 هزار تماس با شبکه تاکسی بیسیم 133 برقرارشد

اسماعیل عرشیان، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از برقراری 21100 مورد تماس تلفنی شهروندان با شبکه تاکسی بیسیم 133 در پانزده روز اول فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: برقراری بیش از 21100 مورد تماس تلفنی شهروندان با شبکه تاکسی بیسیم در پانزده روز اول سال جاری نشان دهنده رضایت شهروندان از شبکه تاکسی بیسیم 133 است.

وی افزود: اپراتورها و تاکسی های شبکه تاکسی بیسیم 133 به طور شبانه روزی در فعالیت هستند تا شهروندان در ترددهای خود با مشکلی مواجه نباشند.

عرشیان خاطرنشان کرد: شبکه تاکسی بی­سیم دارای 8 اپراتور شامل 6 خانم و 2 آقا است که به طور شبانه روزی و در ایام تعطیل، پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: شبکه تاکسی بیسیم 133، 20 ایستگاه در نقاط مختلف شهر داشته و پس از تماس شهروندان، در مدت زمانی کمتر از 10 دقیقه، به محل مورد درخواست شهروندان فرستاده می­ شود.

عرشیان یادآور شد: شبکه تاکسی بیسیم 133 دارای 173 دستگاه تاکسی از نوع سمند، پژو، پراید، آریو، برلیانس با رانندگان مجرب است که از این تعداد، 148 نفر آقا و 25 نفر خانم هستند.

این مسئول گفت: بانوان می توانند هنگام تماس با اپراتور، درخواست کنند؛ تاکسی بیسیم بانوان به رنگ سبز، برای آنان ارسال شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط