شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۱۱

عرشیان:

دوره آموزشی رانندگان سرویس تاکسی و خودروی سواری مدارس برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از برگزاری دوره آموزشی آقایان رانندۀ تاکسی و خودروی سواری سرویس مدارس توسط سازمان تاکسیرانی و کارگروه مادۀ 18 حمل و نقل دانش آموزی، با حضور مدیران سازمان تاکسیرانی، مسئولین آموزش و پرورش، پلیس راهور و اساتید مجرب دانشگاه در سالن کوثر در روز جمعه 10 اسفند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش رانندگان تاکسی و خودروی سرویس مدارس، دوره آموزشی توسط کارگروه مادۀ 18 شیوه نامۀ اجرایی حمل و نقل دانش آموزی و سازمان تاکسیرانی با  حضور  جمع کثیری از آقایان راننده سرویس مدارس تاکسی و خودروی سواری برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این کارگروه که با برنامه های شاد و متنوعی چون اجرای موسیقی، نمایش و بیان مطالب آموزشی و فرهنگسازی در مورد سرویس مدارس دانش آموزی همراه بود، مطالبی در خصوص نقش مهم رانندگان سرویس مدارس در تربیت و آموزش دانش آموزان، آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مدرسان دانشگاه و ریاست پلیس راهور استان بیان شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید، 1340 خودروی سرویس مدارس که 937 نفر آن ها آقایان و 403 نفر آنان بانوان هستند، در قالب 703 دستگاه تاکسی و 637 دستگاه خودروی شخصی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی، جا به جایی بیش از 15 هزار دانش آموز را بر عهده دارند.

عرشیان تاکید کرد: از خانواده ها خواهشمندیم به منظور پیشگیری از حوادث و تخلفات احتمالی، از سرویس مدارسی که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند استفاده کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط