سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۷

عرشیان خبر داد:

حضور فعال سازمان تاکسیرانی در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از حضور فعال این سازمان در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: سازمان تاکسیرانی قزوین با حضور فعال در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که از یکم تا سوم اسفند ماه سال جاری در بندرعباس برگزار شد، به معرفی دستاوردهای خود در زمینه هوشمندسازی و استفاده از آی تی اس در مدیریت و نظارت بر ناوگان تاکسیرانی، روند نوسازی ناوگان و معرفی تاکسی اینترنتی بادسان پرداخت.

وی ادامه داد: اجرای 10 فرایند هوشمندسازی در مدیریت و نظارت بر ناوگان سازمان تاکسیرانی قزوین به طور قابل ملاحظه ای موجب تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع و تکریم مراجعین، کاهش زمان انتظار، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و کاهش هزینه تردد شده است.

عرشیان اضافه کرد: تاکسی اینترنتی بادسان نیز به عنوان اولین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در استان قزوین، توانسته است به خوبی موجبات رضایت همشهریان عزیز را برآورده نموده و با توجه به این که تمام خودروهای این تاکسی اینترنتی دارای پلاک ت و از نوع تاکسی زرد و نارنجی هستند، مردم تمایل دارند به جای استفاده از خودروهای اینترنتی غیرمجاز که هیچ گونه نظارتی بر عملکرد آنان نیست، از این تاکسی اینترنتی استفاده نمایند.

وی بیان کرد: امیدواریم با انجام این گونه اقدامات، بیش از پیش موجبات رضایت شهروندان گرامی که قطعا رضایت الهی را نیز در پی خواهد داشت فراهم آوریم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط