سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۱

عرشیان

گواهی نامه دوره تخصصی رانندگی تدافعی تاکسی تشریفات اعطا شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از اعطای گواهی نامه تاکسی تشریفات شرکت تاکسی اینترنتی بادسان که زیر نظر سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می کند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در مراسمی، گواهی نامه دوره فشرده تخصصی رانندگی تدافعی تاکسی تشریفات اعطا شد.

وی افزود: این دوره تخصصی با همکاری سازمان تاکسیرانی و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد و 10 تاکسیران تاکسی آریوی تشریفات (CIP) و 10 تاکسیران سمند و پژو موفق به گذراندن دوره تخصصی رانندگی تدافعی ویژه خودروهای سبک (HSE) و دریافت گواهی نامه معتبر زیر نظر مدرس بین المللی این رشته شدند.

عرشیان گفت: مباحث و سرفصل های تدریس شده در این دوره عبارت بود از: تعاریف متداول در رانندگی ایمن، اصول اولیه رانندگی ایمن، موارد موثر در حواس پرتی رانندگان، واکنش و عوامل موثر در آن در هنگام رانندگی، تقابل با ماشین های اطراف و حق تقدم ها، دید در رانندگی تدافعی، فرهنگ رانندگی ایمن،

اصول مقدماتی بازرسی ماشین قبل از سفر و دیگر موضوعات آموزشی که برای تاکسیرانان در مواقع اضطراری همچون بروز سانحه برای رفع خطر از خود و مسافرین مورد نیاز است.

وی ادامه داد: در این جلسه، گزارشی از فعالیت و شرح اقدامات یک ماهه تاکسی تشریفات توسط مشاور نرم افزاری شرکت تاکسی اینترنتی بادسان ارائه شد و قرائت سوگند نامه توسط نماینده رانندگان تاکسی تشریفات مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تکریم مسافرین، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

عرشیان تصریح کرد: تاکسی اینترنتی تشریفات که توسط شرکت تاکسی اینترنتی بادسان و تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین راه اندازی شده است، دارای تعرفه ای بسیار مناسب و آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم، سازمان ها و نهادهای مختلف می باشد.

عرشیان در خاتمه افزود: همشهریان عزیز می توانند نرم افزار این تاکسی را از طریق کافه بازار و یا ارسال عدد 2 به سامانه 1000008060 و یا از طریق سیب اپ دریافت نمایند.

لازم به ذکر است به منظور رفاه حال شهروندان و راحتی سفر آنان، تاکسی اینترنتی تشریفات که اولین تاکسی تشریفات (CIP)دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی در سطح کشور محسوب می شود،  توسط شرکت تاکسی اینترنتی بادسان که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین فعالیت می کند راه اندازی شده است.

این تاکسی اینترنتی، از نوع تاکسی لوکس آریو است و در حال حاضر 10 دستگاه از این تاکسی ها به امکانات ویژه تشریفات مجهز شده اند.

این تاکسی به سیستم وای فای که امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای مسافرین فراهم می سازد مجهز است و علاوه بر این، دارای 3 دستگاه  نمایشگر پخش فیلم  (1 دستگاه در صندلی جلو و 2 دستگاه در صندلی عقب) می باشد. همچنین این تاکسی به سیستم خاموش کردن آتش مجهز است و رانندگان آن برای مقابله با حوادث غیر مترقبه آموزش دیده اند.

در تاکسی تشریفات از مسافرین با میوه، نوشیدنی و تنقلات پذیرایی می شود و امکان شارژ گوشی تلفن همراه، لب تاب و تبلت در داخل تاکسی نیز فراهم شده است.

 با توجه به این که این تاکسی اولین تاکسی اینترنتی تشریفات دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی در کشور و دارای رانندگان امین و مجرب است، از همشهریان ارجمند انتظار داریم که حمایت های لازم از این تاکسی را به عمل بیاورند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط