دوشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۰

عرشیان:

هزار و 340 سرویس مدرسه جا به جایی بیش از 11 هزار دانش آموز را بر عهده دارند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از حضور روزانه یک خودروی گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی در مدارس قزوین به منظور نظارت بر روند فعالیت خودروهای سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور نظارت بر فعالیت و عملکرد خودروهای سرویس مدارس، تا پایان سال تحصیلی به طور روزانه دو مدرسه در سطح شهر مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها که با همراهی مامور پلیس راهور صورت می گیرد، مواردی همچون مجوز فعالیت، برچسب و آرم و علائم، مطابقت راننده با مجوز، کد و پلاک خودرو، مغایرت نداشتن پلاک خودرو با مجوز و تعداد سرنشینان سرویس مدرسه به دقت مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد و در صورت بروز تخلف، مدارک خودروی متخلف ضبط می شود.

عرشیان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید، هزار و 340 خودروی سرویس مدارس که 937 نفر آن ها آقایان و 403 نفر آنان بانوان هستند، در قالب 703 دستگاه تاکسی و 637 دستگاه خودروی شخصی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی، جا به جایی بیش از 11 هزار دانش آموز را بر عهده دارند.

وی در خاتمه یادآور شد: طبق قانون، رانندگان سرویس مدارس باید دارای گواهی نامه پایه 2 باشند و سوار کردن بیش از 4 دانش آموز و ارائه خدمت به بیش از 2 مدرسه برای رانندگان سرویس مدارس ممنوع می باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط