پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۵

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

جوایز مشترکان و تاکسیرانان فعال تاکسی اینترنتی بادسان در آبان اهدا شد

اسماعیل عرشیان، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در مراسمی، جوایز مشترکین و تاکسیرانان فعال اینترنتی بادسان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: این جوایز به طور ماهانه از طریق قرعه کشی به تاکسیرانان و مشتریان فعال تاکسی بادسان اهدا می شود و در مراسم قرعه کشی ویژه آبان، چهار نفر مشترک فعال این تاکسی که دو نفر از آن ها دانش آموز بودند برگزیده شدند و به نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم پانصد هزار تومان، نفر سوم سیصد هزار تومان و نفر چهارم دویست هزار تومان کارت هدیه اهدا گردید.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به این نکته که انتخاب افراد فوق بر اساس تعداد تماس با تاکسی بادسان و استفاده از این تاکسی بوده است، خاطرنشان کرد: تاکسی اینترنتی بادسان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می کند و از نظر ایمنی در سفر، مسائل اخلاقی و اشیا جا مانده در تاکسی بسیار مطمئن است.

عرشیان اظهار کرد: شهروندانی که از تاکسی اینترنتی بادسان استفاده می کنند، می توانند اطمینان داشته باشند که مجرب ترین تاکسیرانان مورد تأیید سازمان تاکسیرانی در قالب این طرح اقدام به جابجایی مسافر کرده و اگر وسایل شخصی خود را در تاکسی جا بگذارند با مراجعه به سازمان می توانند آن را دریافت کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: شهروندان برای بهره مندی از خدمات نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان می توانند از طریق کافه بازار به آدرس  http://goo.gl/p9UnLu و وب سایت: badsan.ir نرم افزار تاکسی اینترنتی بادسان را دانلود و روی گوشی های خود نصب کنند.

قابل ذکر است در این مراسم، از سه راننده تاکسی بادسان که بیشترین فعالیت را در جابه جایی شهروندان در آبان ماه جاری داشتند تقدیر به عمل آمد.

تصاویر مرتبط