دوشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۰۷

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

تقدیر از تاکسیرانان و مشترکان فعال تاکسی اینترنتی بادسان

اسماعیل عرشیان، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با اهدای جوایزی از تاکسیرانان و مشترکان فعال تاکسی اینترنتی بادسان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: این جوایز به طور ماهانه از طریق قرعه کشی به تاکسیرانان و مشتریان فعال تاکسی بادسان اهدا می شود و در این مراسم، از آقایان امید فتاح، محرم زرکش و محمدرضا حاجی پور تاکسیرانان فعال تاکسی بادسان و همچنین خانم عباسی مشترک فعال این تاکسی تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور ارائه خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان، با همکاری تاکسیرانان و شرکت های حمل و نقل درون شهری (آژانس ها) اقدام به راه اندازی تاکسی اینترنتی بادسان کرده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی بادسان خاطرنشان کرد: تاکسی اینترنتی بادسان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می کند و از نظر ایمنی در سفر، مسائل اخلاقی و اشیا جا مانده در تاکسی بسیار مطمئن است.

عرشیان اظهار کرد: شهروندانی که از تاکسی اینترنتی بادسان استفاده می کنند، می توانند اطمینان داشته باشند که مجرب ترین تاکسیرانان مورد تأیید سازمان تاکسیرانی در قالب این طرح اقدام به جابجایی مسافر کرده و اگر وسایل شخصی خود را در تاکسی جا بگذارند با مراجعه به سازمان می توانند آن را دریافت کنند.

وی با اشاره به هزینه های دریافتی تاکسی اینترنتی بادسان تصریح کرد:  تعرفه تاکسی اینترنتی بادسان تقریبا 30 درصد کمتر از تعرفه آژانس های فعال در قزوین است که این مورد هم یکی دیگر از مزایای آن به شمار می رود.

این مقام مسئول یادآور شد: شهروندان برای بهره مندی از خدمات نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان می توانند از طریق کافه بازار به آدرس  http://goo.gl/p9UnLu و وب سایت: badsan.ir نرم افزار تاکسی اینترنتی بادسان را دانلود و روی گوشی های خود نصب کنند.

تصاویر مرتبط