دوشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۹

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

تقدیر از تاکسیرانان فعال واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از تقدیر تاکسیرانان فعال واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 که در هفته فرهنگی قزوین به میهمانان و مدعوین داخلی و خارجی خدمات بسیار مطلوبی ارائه کرده بودند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی؛ عرشیان گفت: واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 تاکسیرانی شهرداری قزوین که دارای تاکسیرانان مجرب است، در سرویس دهی و جابه جایی میهمانان و مدعوین داخلی و خارجی هفته فرهنگی قزوین حضوری فعال داشتند و با عملکرد مثبت خود رضایت آنان را جلب کردند.

عرشیان تسلط به زبان های خارجه، نظافت خودرو، آراستگی ظاهری، رفتار پسندیده و آشنایی با جاذبه های تاریخ و گردشگری قزوین را از ویژگی های واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 قزوین دانست و افزود: در برنامه ای، از سه نفر از تاکسیرانان واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 به نام های: علی کربلایی صادقی، عباس رضایی و ابوالفضل داداشی که عملکرد بسیار مطلوبی در جابه جایی میهمانان داخلی و خارجی در هفته فرهنگی قزوین داشتند تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه یادآور می گردد در شبکۀ تاکسی بی­سیم 133 تاکسیرانی شهرداری قزوین 190 تاکسیران مشغول فعالیت هستند که از این تعداد، 160 نفر آقا و 30 نفر خانم می­باشند. تعداد 46 دستگاه تاکسی لوکس آریو نیز در این شبکه مشغول فعالیت است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط