پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۱۵

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

حضور فعال واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 در هفته فرهنگی قزوین

عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از حضور فعال واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 سازمان تاکسیرانی در سرویس دهی به میهمانان و مدعوین هفته فرهنگی قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی؛ عرشیان گفت: واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 تاکسیرانی شهرداری قزوین که دارای تاکسیرانان مجرب است، در سرویس دهی و جابه جایی میهمانان و مدعوین داخلی و خارجی هفته فرهنگی قزوین حضوری فعال داشتند و با عملکرد مثبت خود رضایت آنان را جلب کردند.

عرشیان تسلط به زبان های خارجه، نظافت خودرو، آراستگی ظاهری، رفتار پسندیده و آشنایی با جاذبه های تاریخ و گردشگری قزوین را از ویژگی های واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 قزوین دانست و افزود: در هفته فرهنگی قزوین، 10 دستگاه تاکسی آریو متعلق به واحد تشریفات تاکسی بیسیم 133 به اسکورت، همراهی و جابه جایی سفرا و شهرداران خارجی اشتغال داشتند و تعداد 25 دستگاه تاکسی آریو و 10 دستگاه تاکسی سمند و پژو و تاکسی بیسیم بانوان نیز در قالب 150 سرویس، خدمت رسانی دیگر مدعوین هفته فرهنگی قزوین را بر عهده داشتند.

در خاتمه یادآور می گردد در شبکۀ تاکسی بی­سیم 133 تاکسیرانی شهرداری قزوین 190 تاکسیران مشغول فعالیت هستند که از این تعداد،  160 نفر آقا و 30 نفر خانم می باشند. تعداد 46 دستگاه تاکسی لوکس آریو نیز در این شبکه مشغول فعالیت است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط