2/16/2020

عرشیان:

قهرمانی تیم بانوان خانواده تاکسیرانی در مسابقات طناب کشی و داژبال بانوان کارکنان شهرداری

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از قهرمانی بانوان خانواده تاکسیرانی و کسب مقام قهرمانی در مسابقات طناب کشی و داژبال (وسطی) در مسابقات بانوان کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به ولادت باسعادت بانوی عالم امکان حضرت زهرا (س)، یک دوره مسابقه طناب کشی و داژبال (وسطی) بین بانوان کارکنان شهرداری برگزار شد که تیم بانوان خانواده بزرگ تاکسیرانی موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با توجه به اهمیتی که به سلامتی، نشاط و شادابی تاکسیرانان و خانواده های آنان قائل است، دارای واحد مستقل و مجزایی به نام واحد ورزش بوده و در همین راستا، اقدام به تأسیس یک باشگاه ورزشی آمادگی جسمانی با امکانات و تجهیزات ویژه در طبقه تحتانی سازمان تاکسیرانی نموده است. بانوان خانواده تاکسیرانی (شامل: بانوان تاکسیران، همسران تاکسیرانان و بانوان راننده سرویس مدارس) در روزهای فرد، از ساعت 9 تا 12 زیر نظر مربی مجرب بانو در این باشگاه به تمرینات ورزشی و آمادگی جسمانی می پردازند که ثمره این تمرینات منظم و مداوم، درخشش و کسب مقام های ارزنده در این دوره از مسابقات طناب کشی و داژبال است.

پایان پیام

related images